torsdag, juni 13, 2013

Sommer-hilsen

Ja, tenk nå er det sommer, eller skal vi heller si det burde være det?
Når reiseradioen begynner, sier de jo at det er sol uansett vær! Ja, ja, været kan vi jo ikke gjøre noe med, heldigvis.
Vi hadde sikkert ikke klart å  bli enige om hvilket vær vi ville ha, selv om jeg synes min oppskrift med sol om dagen og regn om natten, burde passe fint for de fleste.
Nå er jeg endelig ferdig med å plante ut alle sommerblomstene fra egen produksjon, så nå er det bare å vente på at alt skal komme i blomst. Det ser lovende ut så langt.
Alle fuchsia-plantene står med knopper nå. Håper det ikke blir for mye vind som knekker dem.

Det var i alt 14 medlemmer som tok turen til Myklestad plantegård. Været ble bra og jeg tror alle var fornøyd med både plantekjøp og kaffekos. Dere kan se bilder fra turen HER

Jeg håper alle tar godt vare på plantene sine med tanke på utstillingen i august. Det vil bli sendt ut mer informasjon om den når vi nærmer oss tiden. Det hadde vært veldig fint om mange av medlemmene kunne stille med en plante eller flere.

Til slutt vil jeg på vegne av styret ønske dere alle : EN RIKTIG GOD SOMMER

Hilsen styret i Fuchsia Bergen v/Grete

Ingen kommentarer: